SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

13 Ιουνίου 2017

Η Marlain παραχωρεί συνέντευξη στο Diaskedasi.info!

Από την μακρινή Αμερική, και συγκεκριμένα απο την Νέα Υόρκη επικοινωνεί η Μαρλέν Αγγελίδου και παραχωρεί μία δικτυακή συνέντευξη στον Σπύρο Καλαματιανό και το site diaskedasi.info μέσω Skype .

Η πολυπράγμων καλλιτέχνης, μέσα σε πολλά, μίλησε για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια, για τις δραστηριότητες της στο εξωτερικό όπου και βρίσκεται τα τελευταία 5 χρόνια, και πόσο τελικά την βοήθησε το συγκρότημα Hi-5 στην μετα-συγκροτήματος πορεία.

Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη που έδωσε η Μαρλέν, έτσι όπως δημοσιεύθηκε στο site Diaskedasi.info


"Μαρλέν Αγγελίδου, σε μια συνέντευξη στον Σπύρο Καλαματιανό για το site Diaskedasi.info

Μαρλέν Αγγελίδου ήταν είναι θα είναι μια εξαιρετική καλλιτέχνης, μα πάνω απ΄όλα ένας ζεστός και πολυτάλαντος άνθρωπος, που δίχως σνομπισμούς, με ήθος και αξίες που λείπουν κάνει λαμπρή καριέρα στην Αμερική. Την μάθαμε μέσα απ΄το θρυλικό συγκρότημα Hi-5 που όλοι είχαμε αγαπήσει, διότι όλα τα μέλη ήταν αυτό που λέμε ΄΄ένα και ένα΄΄. Πρόσφατα που μιλήσαμε στα social media δέχτηκε με χαρά να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη για λογαριασμό του site Diaskedasi.info. Έτσι λοιπόν συνδεθήκαμε μέσω skype και ακολούθησε μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που δεν θέλαμε με τίποτα να διακόψουμε να μιλάμε. Απολαύστε την.

Από τον Σπύρο Καλαματιανό

Το υλικό που πλαισιώνει την συνέντευξη είναι απ΄ το προσωπικό αρχείο της Μαρλέν Αγγελίδου.


Θα ήθελα να ξεκινήσουμε την συνέντευξη μας λέγοντας μου τα νέα σου επαγγελματικά σχέδια...
Θα έρθω τον Ιούλιο για το νέο musical που θα παρουσιαστεί στο “Φεστιβάλ Πάφος 2017 Πολιτιστική Πόλη Ευρώπης στην Κύπρο”. Αμέσως μετά έχω περιοδεία με το συγκρότημα γυναικών που πλέον τραγουδάω μαζί με τις Lez Zeppelin, οι οποίες παίζουν μόνο Led Zeppelin και έχουν μεγάλη επιτυχία. Επίσης μαζί με τις κοπέλες θα κυκλοφορήσει σύντομα και δίσκος.
Πέραν από αυτό υπάρχουν σχέδια για θεατρικό και ένας άλλος δίσκος, με ένα άλλο συγκρότημα metal Ascending Dawn. Ταυτόχρονα μπαίνω στούντιο συχνά για ηχογραφήσεις για διαφημιστικά σαν Voice Actor, που παίζουν παντού στην Αμερική.

Πες μας αναλυτικότερα τις επαγγελματικές σου δραστηριότητες στην Αμερική...
Είμαι εδώ στην Αμερική/Νέα Υόρκη 4 χρόνια. Δουλεύω σαν ηθοποιός, τραγουδίστρια και καλλιτέχνης σε Voice Over. Έχω εμφανιστεί Off Broadway, σε καινούργια θεατρικά και καινούργια musical. Η φωνή μου είναι σε Αμερικανικές διαφημίσεις, εμφανίζομαι με τις Lez Zeppelin στα καλύτερα μουσικά club, είχα ντεμπούτο στην Αμερικανική τηλεόραση, στην κωμική σειρά Jim Gaffigan Show και κάνω συνέχεια προσπάθειες για καλύτερα πράγματα. Τίποτα δεν παραμένει σταθερό εδώ. Έχω πλέον πράσινη κάρτα, οπότε είμαι μόνιμος κάτοικος.

Πόσο σε βοήθησε το συγκρότημα ΗΙ-5;
Η αλήθεια είναι ότι επαγγελματικά στην Ελλάδα δεν με βοήθησε ιδιαίτερα, τα πράγματα ήταν δύσκολα μετά. Χωρίς να ξέρω γιατί. Αλλά σαν άνθρωπο μου έδωσε πολλά. Μου έδωσε να καταλάβω άπειρα πράγματα για το τι θέλω και πως θέλω να ζήσω την ζωή μου. Μουσικά έμαθα από αρμονίες και blend, ότι το τραγούδι έχει σημασία, όχι ο εγωισμός, κράτησα τα καλύτερα από εκείνη την εποχή και αυτά με βοηθούν εδώ κάθε μέρα. Έμαθα επίσης ότι δεν πρέπει να τα παίρνω όλα τόσο κατάκαρδα, αλλά ακόμη δυσκολεύομαι με αυτό!!!



Marlain Aggelidis-4
Marlain Aggelidis-1
Μιλάς με τα υπόλοιπα κορίτσια;
Όταν είμαι Αθήνα προσπαθώ να τις μαζέψω και να βρεθούμε όλες μαζί (κάτι που γίνεται και όταν είμαι στην Κύπρο). Δεν έχουμε βρεθεί και οι 5 ακόμη, αλλά τις βλέπω μέσω των social media. Χαίρομαι για τις επιτυχίες τους και θέλω να μαθαίνω συνέχεια για εκείνες, τι κάνουν κτλ. Περάσαμε τόσα πολλά μαζί, χωρίς να έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα, σαν γυναίκες, σαν άνθρωποι... Μου λείπει πολύ αυτό...

Θα υπάρξει κάποια επανένωση στο άμεσο μέλλον;
Ποτέ μην λές ποτέ!!!

Περιέγραψε μου τον εαυτό σου με λέξεις...
Workaholic, persistent, perfectionist, passionate, live by my heart.

Ποια είναι τα ανεκπλήρωτα σου όνειρα που θέλεις να κάνεις πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον;
Περιοδεία στην Ασία, αλλά και στην Αμερική με metal συγκρότημα κ.α πολλά...

Τι είναι αυτό που σου λείπει περισσότερο εκεί στην Αμερική;
Μου λείπει η οικογένεια, οι φίλοι μου, η θάλασσα, ο ήλιος, το Ελληνικό ταπεραμέντο και ο πραγματικός μεζές...

Τι θα ήθελες να πεις κλείνοντας;

Το site μου www.marlainangelides.com έχει περισσότερες πληροφορίες για ότι κάνω, επίσης στο Instagram eimai Marlain_A... Α επίσης σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη (γέλια)...
Θα τα πούμε σύντομα στην Ελλάδα... Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις...




Marlain Aggelidis-2
"

- Μπορείτε να ακολουθείτε τα βήματα της Μαρλέν στην επίσημη ιστοσελίδα της www.marlainangelides.com αλλά και στο facebook @marlainangel και @Marlain Angelides !



πηγή: http://www.diaskedasi.info/%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/6713-marlen-aggelidou,-synentefksi-spyro-kalamatiano,-gia-to-site-diaskedasi-info.html


Σχετικά άρθρα:
-Marlain και Lez Zeppelin στα She Rocks Awards 2017!
-Η Μαρλέν Αγγελίδου μιλάει στο περιοδικό YES!
-Συνέντευξη της Μαρλαίν στην ηλεκτρονική εφημερίδα "Kifisia Press"
-Marlain - Περιοδικά DownTown, Super Kid, Tv Mania!
-Τραγουδίστρια των Hi-5 αποκαλύπτει για τη διάλυση: «Η καθεμιά είχε άλλο όραμα για το συγκρότημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •