SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

29 Ιανουαρίου 2011

Η Shaya δίνει συνέντευξη στο Περιοδικό "ΕΓΩ Weekly" [27/1/2011]

Η Shaya σε μία αφοπλιστική συνέντευξη. «Υπήρξαν τραγουδιστές που έδιναν εντολή να “χαμηλώσει” το μικρόφωνό μου»
 
 Στο περιοδικό "ΕΓΩ Weekly" αυτής της εβδομάδας (27/1/2011) φωτογραφίζεται η Shaya και μιλά για την ζωή της στην Ελλάδα. Λίγα χρόνια μετά την διάλυση των πετυχημένων Hi-5 και ύστερα απο πολλές φουρτούνες όπως δηλώνει στο έντυπο, είναι στο προσκήνιο και μιλά για τον ρατσισμό που βίωσε.
SHAYA: «Βίωσα ρατσισμό, αλλά απο συναδέλφους μου και ελάχιστους ανθρώπους των media. Ευτυχώς, όχι απο το κοινό. Έλεγαν, για παράδειγμα, στους συνεργάτες μου «όχι δεν μπορούμε να την έχουμε στα έντυπα, γιατί είναι μάυρη. Οι μαύρες δεν πουλάνε»

επίσης...
 
- Η ομάδα του site/blog/forum Goosh.grcomnet εξασφάλισε το έντυπο και σας παραθέτει την συνέντευξη



- Στις 21/1/2011 στο κανάλι Star έπαιξε βίντεο ρεπορτάζ σχετικά με το videoclip της Shaya. Η λεζάντα έγραφε... "Το αισθησιακό Βίντεο Κλίπ της Σάγια" και μπορείτε να το δείτε παρακάτω

(ευχαριστούμε το radiogreece.gr που ανέβασε το βίντεο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •